alma05.jpg
 
Moikka täältä meidän tallilta! Meillä on kesäloma ja minulla on ollut vähäsen tylsää. Olen kuunnellut aivan liikaa omistajani valitusta siitä, ettei aikaa ja kiinnostusta riitä tähän blogiin kun sen pitää kokoajan komentaa meitä nuoria hevoslapsia (mikä ei kyllä ole totta, me ollaan kaikki tosi kilttejä ja omistaja vaan itse laiska ja loman tarpeessa itsekin). Siksi päätin vähän auttaa ja tulin päivittämään kuulumiset.
 
Iso Aada-täti synnytti sen pienen uuden kaverin, jonka nimi on muuten Riemu. Se on poikavarsa ja aika ronski otteissaan, en tykkää leikkiä sen kanssa. Minua usein alkaa vähän pelottaakin kun Riemu riehuu minun vieressäni laitumella.
 
Minun paras kaverini Alpo on poikien laitumella ja se on tosi tylsää. Minä haluaisin olla Alpon kanssa kokoajan, se on sopivasti minun silmieni korkeudella ja olen oppinut siltä jo paljon ponimaisia konnankoukkuja! Minä olen tyttöjen laitumella, mutta meillä on kyllä myös yksi poika siellä, Pilkku, koska se ei kuulemma tykkää Remusta ja muista isoista pojista.
 
Minä olen päässyt jo monta kertaa järven rannalle Alpon kanssa, se on superhauskaa! Omistaja taluttaa meidät sinne ja sitten saamme leikkiä vesileikkejä. Minä juoksen aina järveen ja nopeasti takaisin kun tulee vilu. Minun tuuhea ja pehmeä harjani menee aina aivan takkuun järviretkillä ja siitä omistaja on aika usein kiukkuinen. Minusta meidän omistaja on vähän liian usein vihainen minulle ja Alpolle aivan tyhmistä jutuista. Usein yritänkin keksiä kaikkea hauskaa tekemistä, että omistajalle tulisi parempi mieli. Lempileikkimme järvireissuilla on ottaa ravikisat kesken kaiken. Omistaja ei tykkää juosta, tosi tylsää.
 
 
alma03.jpg
 
Tässä minusta muutama keväinen kuva, jotka meidän laiska omistaja unohti julkaista. Minä näytän kuulemma jo isolta tytöltä, mitä se sitten tarkoittaakaan. Joku puhui pulleasta mahasta, mutta minä olen vain pehmeä ja muodokas! Sitä paitsi syöminen on parasta hupia mitä tiedän.
 
Meidän omistaja aikoo aloittaa syksyyn mennessä ratsastustuntien ohjaamisen, kun meille tulee työntekijäksi joku ratsastuksenohjaaja. Pääsenköhän minäkin mukaan ratsastustunneille? Olen minä ainakin satulaa selässä kantanut ja vähän myös pieniä lapsia. Osaisin olla tosi hyvä tuntiponi!
 
Nyt pitää mennä, Hilppa hermoilee jo laitumella kun huomasi minun puuttuvan.
 
Hyvää kesäkuun jatkoa kaikille toivottaa Alma!